resto Pure C*

2013 zit er bijna op, dus hoog tijd om mijn 'to do-list' af te werken. Naar jaarlijkse traditie gaan we in november als verjaardagscadeau voor mijn vriendin (en subtiel ook wel voor mezelf) telkens eten&overnachten zonder onze 2 kinderen (in alle rust dus ;-)).
Pure C dus. Met een Michelin-ster, een Gault Milau score van 17/20 en lovende kritieken alom waren de verwachtingen hooggespannen.


We hebben gekozen voor de combinatie van een overnachting in het strandhotel met diner. Op je kamer wacht er nog een extra verrassing, je krijgt er namelijk een kookboek van Syrco Bakker & Sergio Herman bovenop.
Over het diner kan ik kort zijn,... geweldige smaken werden afgewisseld met zeer lekkere hoogtepunten. Zuurtjes, krokantjes, crèmes, alle elementen kwamen in ieder hapje perfect terug. En dit op een zeer mooie locatie met een aparte, losse sfeer, met zeer professionele medewerkers die duidelijk een passie hebben voor hun job. Dus mocht je twijfelen om Pure C te bezoeken, wacht dan niet al te lang meer, want ik heb zo'n vermoeden dat een tweede ster niet meer lang op zich zal laten wachten....
Proficiat aan restaurant Ciccio (chef Claudio Dell'anno) met zijn eerste Michelin-ster (bezocht in juni 2013) en aan Il Proverbio met zijn vermelding in de gids als Pizzeria.
Nuance** blijft 'on top of my list' staan, zeker na het verslag van topblogger Coolinary, maar het zal jammer genoeg voor 2014 zijn...
Ciao!

1 opmerking:

  1. Beste kookliefhebber.
    Na een bezoekje aan jullie blog heb ik op mijn website een link geplaatst naar jullie webadres.
    Deze is te vinden onder de knop “links”
    Aangezien ik mijn leden zoveel mogelijk wil informeren met alles wat met voeding te maken heeft,
    vind ik het opportune om ook jullie info te delen.
    Ik beschik over een uitgebreide site, alsook over een volledige facebook pagina.
    Moest u zin hebben om regelmatig je info op onze site of onze facebook pagina te vermelden, mag u mij steeds contacteren.
    Ook een link naar onze website zou ik zeer leuk vinden.
    Onze site: www.cook-or-eat.be
    Onze facebook: https://www.facebook.com/pages/Cook-or-eat/199933234047?ref=hl

    Alvast vriendelijk bedankt en veel kook plezier.

    BeantwoordenVerwijderen